Przejdź do treści
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

§1 Definicje

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Portal – portal internetowy dostępny pod adresem rozwojpsychoterapeuty.pl, za pośrednictwem którego Użytkownik może korzystać z dostępnych treści i usług.

Administrator – Adriana Cylwik, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą “Bliżej Siebie Adriana Cylwik” z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 21 m. 33, 90-731 Łódź, NIP: 5422534956, REGON: 388272686.

Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Portalu.

Konto – przydzielone danemu Użytkownikowi, za pomocą którego Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Portalu, aktywowane dla Użytkownika w celu umożliwienia korzystania przez niego z Portalu. Konto powiązane jest z imieniem i nazwiskiem oraz adresem mailowym podawanym podczas rejestracji Użytkownika.

Treści – wszelkie informacje, materiały, artykuły, kursy, webinary, oraz inne zasoby dostępne na Portalu.

Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika złożone za pośrednictwem Portalu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość zamawianych Treści; rodzaj Dostawy (jeśli dotyczy); rodzaj Płatności; dane Użytkownika, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem.

System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne, potocznie określany Internetem.

Polityka prywatności – zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Użytkowników, prawa Użytkowników i obowiązki Administratora Danych, która znajduje się pod adresem: rozwojpsychoterapeuty.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies/.

Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku z późniejszymi zmianami.

§2 Warunki ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych przez Administratora, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym: wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Systemem, którym posługuje się Administrator, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym rozwojpsychoterapeuty.pl/regulamin-portalu, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  3. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej z Użytkownikiem. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez Użytkownika w toku rejestracji lub składania Zamówienia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Brak akceptacji Regulaminu oraz potwierdzenia akceptacji Polityki Prywatności uniemożliwia dokonanie zakupu i złożenie Zamówienia w Portalu.
  4. Dane kontaktowe Administratora, umożliwiające Użytkownikowi kontakt z Administratorem:
  • adres pocztowy: Bliżej Siebie Adriana Cylwik, ul. Wólczańska 21 m. 33, 90-731 Łódź;
  • adres poczty elektronicznej: rozwojpsychoterapeuty@gmail.com

5. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.

6. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

7. Wszystkie ceny podawane przez Administratora wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw, znajdującym się pod adresem rozwojpsychoterapeuty.pl/dostawa-i-zwroty.

8. Faktura dostarczana będzie w formie elektronicznej, na co Użytkownik wyraża zgodę.

9. Administrator informuje o istnieniu i treści znanych mu gwarancji, udzielonych przez osoby trzecie dla produktów oraz o sposobie ich realizacji, znajdujących się w Portalu.

10. Administrator nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Użytkownik poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.

11. Wszelkie postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumenta w zakresie:

  • niedozwolonych postanowień umownych,
  • prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
  • rękojmi za wady,
  • usług świadczonych drogą elektroniczną – stosuje się do osoby fizycznej zawierającej Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§3 Produkty

  1. Administrator prowadzi sprzedaż:
  • Produktów fizycznych – książki, gry rozwojowe, materiały edukacyjne.
  • Treści cyfrowych – ebooki lub audiobooki zapisane w formacie cyfrowym (dalej: e-produkty).

2. Kupujący nie jest uprawniony do:

    • Rozpowszechniania ani wprowadzania do obrotu e-produktów w całości lub we fragmentach.
    • Ingerowania w zawartość e-produktów.
    • Publikacji, dystrybucji, powielania i kopiowania e-produktów.
    • Jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania e-produktów.

    3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera/urządzenia mobilnego Kupującego.

    4. Z chwilą zawarcia Umowy Administrator udziela Kupującemu licencji niewyłącznej, bez ograniczeń terytorialnych, na czas trwania dostępu do e-produktu (określonego w Karcie Produktu), i bez prawa Kupującego do upoważnienia innej osoby do korzystania z e-produktu w zakresie uzyskanej licencji, na następującym polu eksploatacji: w zakresie zapisu e-produktu – poprzez wielokrotne odtwarzanie e-produktu.

    5. Bez zgody Administratora, wyrażonej w formie dokumentowej, Kupujący zobowiązuje się do niekorzystania z e-produktu poza zakres własnego użytku osobistego.

      §4 Zawarcie umowy i realizacja

      1. Zamówienia w Portalu można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronach Portalu.
      2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące kroki, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
      • Wybór Produktu z dostępnych w Portalu.
      • Dodanie do Koszyka Produktu poprzez użycie przycisku „Dodaj do koszyka” pokazanego wraz z ceną i opisem Produktu.
      • Kontynuowanie zakupów lub w celu finalizacji Zamówienia przejście do Koszyka i użycie przycisku „Przejdź do płatności”.
      • Podanie przez Kupującego w formularzu następujących danych:
        • W przypadku nowego Kupującego, który nie posiada Konta w Portalu: imię, nazwisko, nazwa firmy (opcjonalnie), email, kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu, numer telefonu, NIP (opcjonalnie).
        • W przypadku Kupującego, który posiada Konto w Portalu: możliwość zalogowania się do Konta poprzez wpisanie loginu i hasła do Konta w polach dla Użytkownika, a następnie możliwość posłużenia się danymi poprzednio użytymi w celu złożenia Zamówienia.
      • Jeśli w Koszyku znajduje się produkt fizyczny – wybór rodzaju dostawy (rodzaju usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu, z wymienionych w cenniku dostaw znajdującym pod adresem rozwojpsychoterapeuty.pl/dostawa).
      • Wybór rodzaju płatności.
      • Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
      • Ewentualnie wpisanie uwag do zamówienia.
      • Złożenie w Portalu Zamówienia poprzez przyciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”, co pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

      3. W trakcie składania Zamówienia, do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” Kupujący ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych, Produktów, wybór rodzaju dostawy, wybór rodzaju płatności, a także danych do dowodu zakupu.

      4. Złożenie przez Kupującego Zamówienia poprzez przyciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” stanowi oświadczenie woli Kupującego zawarcia z Administratorem umowy.

      5. Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, a w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od uznania rachunku bankowego Administratora. Wysłanie przedmiotu Umowy następuje w terminie określonym na Karcie Produktu, a dla Zamówień złożonych z wielu Produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. W przypadku zakupu e-produktów, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności lub uznania rachunku bankowego Administratora, Administrator przesyła Kupującemu e-produkt na adres mailowy podany przez Kupującego w formularzu Zamówienia.

      6. Administrator zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:

        • Podania przez Kupującego nieprawdziwych danych koniecznych do realizacji Zamówienia.
        • Braku płatności za Zamówienie w terminie 14 dni od zawarcia Umowy.

        7. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień dotyczących e-produktów, zakupione Produkty są, wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży, wysyłane wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w Zamówieniu miejsca wydania rzeczy.

        8. Podczas składania zamówienia tworzone jest konto użytkownika. Login i hasło do konta zostają przesłane na podany w zamówieniu adres e-mail.

        9. Z poziomu konta użytkownika – pod adresem: rozwojpsychoterapeuty.pl/moje-konto/ – można zarządzać swoimi danymi, przeglądać zamówienia.

        10. W celu usunięcia konta użytkownika, Kupujący wysyła maila na adres admin@rozwojpsychoterapeuty.pl. W mailu podaje nazwę konta (login), które chce usunąć. Po odebraniu przez Administratora maila, konto użytkownika, wraz z wszystkimi danymi, jest niezwłocznie usuwane. Wraz z usunięciem konta Kupujący traci dostęp do zakupionych plików elektronicznych z poziomu strony: rozwojpsychoterapeuty.pl/moje-konto/.

        §5 Płatność

        1. W Portalu istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
        • Przelew on-line (Przelewy24).
        • Płatność poprzez PayPal.
        • Płatność przelewem tradycyjnym na podstawie faktury z 14-dniowym terminem płatności.
        1. Cena podana przy każdym Produkcie jest ceną obowiązującą w trakcie składania Zamówienia i jest wiążąca dla Kupującego i Administratora. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu Produktów powiększoną o koszty dostawy. Niewniesienie wpłaty w terminie, w jakim Administrator oczekuje na wpłatę, oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie Zamówienia.
        2. Kupujący może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu płatności.

        §6 Reklamacja

        1. Administrator ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
        2. Administrator jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
        3. Administrator jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad.
        4. Reklamację w sprawie Produktów można złożyć za pomocą:
        • Maila na adres: rozwojpsychoterapeuty@gmail.com
        • W formie pisemnej na adres: Bliżej siebie Adriana Cylwik ul. Wólczańska 21 m. 33, 90-731 Łódź
        1. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail), opis zgłaszanej wady oraz wskazanie proponowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
        2. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Administratora dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana Kupującemu.
        3. Administrator zobowiązany jest rozpatrzyć i ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przez Konsumenta. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
        4. W przypadku, gdy zdaniem Kupującego usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu nie są realizowane przez Portal lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, może on złożyć reklamację. Reklamację w sprawie świadczenia usług drogą elektroniczną można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy: rozwojpsychoterapeuty@gmail.com. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail) oraz opis zgłaszanego zastrzeżenia co do świadczenia usług drogą elektroniczną. Administrator zobowiązany jest rozpatrzyć i ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przez Kupującego.
        5. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Kupującego w celu rozpatrzenia reklamacji zgodnie z Polityką Prywatności.
        6. Osoba fizyczna, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – jeśli korzysta z uprawnień związanych z rękojmią, powinna wraz z reklamacją przedstawić dane potwierdzające jej status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz złożyć oświadczenie, że zakupione Produkty i zawarta Umowa są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, na dowód czego przedłoży odpis z CEIDG.

        §7 Prawo do odstąpienia od umowy

        1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8 i ust. 10.
        2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
        • dla umowy, w wykonaniu której Administrator wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
        • w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
        • w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
        • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
        1. Konsument może odstąpić od umowy, składając Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć np. wysyłając wiadomość mailową na adres rozwojpsychoterapeuty@gmail.com o następującej treści:
           Ja [imię i nazwisko] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy materiałów zakupionych w sklepie]. Nr mojego zamówienia to: [nr zamówienia]. Data złożenia zamówienia: [data zamówienia]. Adres mailowy podany przy składaniu zamówienia: [adres mailowy].
        1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
        2. Administrator ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
        3. Administrator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
        4. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
        5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Administratora, Administrator nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
        6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Administratorowi lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Administratora do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Administrator zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
        7. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Administrator zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
        8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
        • o świadczenie usług, jeżeli Administrator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od umowy;
        • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Administrator nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
        • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
        • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
        • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
        • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
        • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Administrator nie ma kontroli;
        • w której Konsument wyraźnie żądał, aby Administrator do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Administrator świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
        • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
        • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
        • zawartej w drodze aukcji publicznej;
        • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
        • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora o utracie prawa odstąpienia od umowy.

        12. Osoba fizyczna, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – jeśli korzysta z uprawnień związanych z rękojmią, powinna wraz z reklamacją przedstawić dane potwierdzające jej status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz złożyć oświadczenie, że zakupione Produkty i zawarta Umowa są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, na dowód czego przedłoży odpis z CEIDG.

        rozwojpsychoterapeuty@gmail.com

        §8 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

        Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych opisane zostały w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem rozwojpsychoterapeuty.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies.

        §9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

        1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może:
          • zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim,
          • zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
          • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw Konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
        2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” oraz pod następującym adresem: polubowne.uokik.gov.pl.
        3. Użytkownik będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr.

        §10 Postanowienia Końcowe

        1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
        2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
        3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Kupującego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Kupującym na stronie internetowej rozwojpsychoterapeuty.pl/regulamin-sklepu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Sklepie.
        4. Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność niniejszego Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.